Presentatie Janneke Nijenhuis


Programma

13.00 13.30 Ontvangst
13.30 14.30 Keynote Speaker Sander Duivestein: De zwarte kant van Social Media
14.30 15.00 1e serie break-out sessies
15.00 15.30 Netwerkpauze
15.30 16.45 2e & 3e serie break-out sessies
16.45 18.00 Netwerkreceptie

Break-Out Sessies

Effectief Timemanagement

Effectief Timemanagement in een uitdagend (digitaal) tijdperk. Hoe ga ik zo productief mogelijk om met mijn tijd in een omgeving van toenemende afleiding en tijdrovende onderbrekingen?

Stand out in the Crowd

Reizigers gaan steeds vaker op een andere manier op reis dan we nu gewend zijn. Iedereen probeert hun interesse te wekken via websites, nieuwsbrieven en weblogs. Toch lukt dat maar weinigen. Hoe zorg jij dat je met jouw content boven het maaiveld uitsteekt en de interesse van de sociale reiziger weet te vangen?

Social Media: Internet en Online activiteiten

Je kunt (& wilt?) er niet meer omheen. Maar wat zijn de handige trucjes om er zoveel mogelijk mee te doen in zo weinig mogelijk tijd? Hands-on ‘tips & tools’ voor het praktisch invullen van uw online activiteiten.

Mond-tot-mond reclame 2.0

90% Van de mensen gaat tegenwoordig af op reviews… maar hoe zorg je ervoor dat je er zo positief mogelijk in terecht komt? En hoe raak je meer betrokken in ‘your local community? Meet Yelp! Mond-tot-mond reclame 2.0.

Keynote Speaker Sander Duivestein

Sander Duivestein

Social Media congres 2013 - spreker Sander Duivestein Key Note Speaker

Over Sander Duivestein

Hij organiseerde op 1 augustus 2003 de allereerste flashmob in Nederland. Overweldigd door het succes (welgeteld 8 man sprongen als een kikker over de Dam onder het wakend oog van de nationale media) besloot hij hier meer mee te gaan doen. Hij richtte het weblog Jaggle.nl op en richtte zich enige tijd op het verspreiden van ongein. Op het hoogtepunt bezochten 50.000 mensen dagelijks deze website. Hij liet via deze blog zien dat het mobieltje van Paris Hilton te kraken is, dat je de Playboy foto’s van Bridget Maasland voortijdig kan laten uitlekken en dat de creditcards van Google te hacken zijn. Tijdens het dieptepunt van de crisis deed hij zich enige tijd voor als Wouter Bos op Twitter.

Nadat Sander weer eens aangeklaagd werd vanwege postings op zijn weblog, zag hij in 2005 opnieuw het licht: voortaan besloot hij zijn ervaringen en kennis aan te wenden voor een hoger doel.

Hij werd senior analist & trendwatcher voor het Verkenningsinstituut Nieuwe Technologie (VINT) van Sogeti, waar hij de trends op het gebied van nieuwe media en nieuwe technologie bijhoudt en analyseert. In die hoedanigheid heeft hij meerdere boeken geschreven.

Leave A Comment