Partners Hands-On Advies

Hands-On Advies werkt nauw samen met een aantal professionals in de hospitality industry met jarenlange ervaring waaronder Mihaly Laszlo van WTCH, Olav Davidse van Davidse Hotel Consult en Vincent van Dantzig van 2Convince. Maak kennis met de professionele vrienden van Hands-On Advies:

Avantage IT Services - Partner WPW

Contact

Avantage
Rivium Boulevard 5, Capelle aan den IJssel
Edvard Munchweg 71, Almere
Jac. P. Thijsseweg 4, Alphen aan den Rijn
088 – 235 1 235
info@avantage.nl

Website Avantage

Avantage makes IT simple

Avantage is de samenwerkingspartner van WPW – het website bureau van Hands-On Advies. Met vestigingen in Alphen aan den Rijn, Rotterdam en Almere is Avantage een betrouwbare IT partner in Nederland.

Wij geloven dat IT altijd en overal voor jou moet werken

Daarom vertalen we ingewikkelde problemen naar simpele IT-oplossingen waardoor jij en je collega’s productiever gaan werken.
Zo presteert je organisatie optimaal
en kun jij doen wat je het liefste doet; succesvol ondernemen.

Productiviteit, daar draait het bij onze klanten om.

Onze IT-oplossingen zorgen daarvoor. Die kunnen we selecteren uit bestaande mogelijkheden. We kunnen ze ook ontwikkelen, bouwen, inrichten en beheren. Jij hoeft je niet te verdiepen in de achterliggende techniek. Wij zorgen er gewoon voor dat IT jou helpt om productiever te werken.

Hands On Partner Hans Bout Services

Contact

Kennis op basis van theorie en operatie!

Hans Bout Services

Ik ben een hospitality man in hart en nieren. De basis van mijn vakkennis werd in de operatie gelegd; van chef de rang tot F&B manager. De laatste 12 jaar heb ik mijn werkzaamheden verschoven naar meer “achtergrond-werkzaamheden”. De basis hiervoor ligt bij Golden Tulip.

Hans Bout Services staat voor ondersteuning van de hospitality-ondernemer in de breedste zin van het woord. U kunt mij inzetten voor allerlei werkzaamheden. Bijvoorbeeld indien u (tijdelijk) niet beschikt over een eigen administratie of inkoopafdeling. Indien u ondersteuning nodig heeft op de werkvloer. Wanneer u nieuwe concepten wilt invoeren. Indien u in een veranderingstraject zit en dit goed begeleid moet worden of wanneer uw budget moet worden opgesteld.

Dienstverlening Hans Bout:

• Financiële administratie
• Loonkostenbewaking
• Kostenbewaking
• Inkoop
• Budgettering en budgetbewaking
• Conceptimplementatie
• Operationele (horeca-)ondersteuning
• Organisatieveranderingstrajecten
• Projectbegeleiding
• POS en PMS

Het sterke punt is dat ik directiebeslissingen kan vertalen naar de werkvloer. Doordat ik jarenlang bij Golden Tulip tussen hoofdkantoor en hotels heb gewerkt weet ik als geen ander de werkvloer te motiveren deze beslissingen om te zetten.

Partners Hands On Olland Marketing Solutions

Contact

Olland Marketing Solutions
Mozartlaan 25
1217 CM Hilversum – The Netherlands
Telephone: +31 (0) 35 – 6247915
E-mail: info@ollandmarketing.com
Internet: https://www.ollandmarketing.com/

Olland Marketing Solutions (OMS)

Wat doen we voor u?

OMS fungeert als marketing-, sales-,revenue management-, en hostmanship gids op de weg naar uw succes! Op basis van jarenlange ervaring bieden wij u deskundige en inspirerende ondersteuning op maat.

Samen met u en uw team pakken we de zaken constructief aan. Praktisch, systematisch en innovatief. Met een frisse kijk op uw bedrijf. Met helde commerciële analyses, creatieve actieprogramma’s, concrete stappenplannen en motiverende coaching, workshops, trainingen en interim management. Op basis van meetbare doelstellingen en altijd vanuit uw filosofie en bedrijfscultuur.

Wij staan garant voor een professionele, flexibele begeleiding en zijn in staat u en uw medewerkers te inspireren!

Onze kernactiviteiten

Het samen met u ontwikkelen en uitvoeren van commerciële resultaatgerichte plannen, advisering en begeleiding van uw management team en coaching en training van uw medewerkers

Sinds 2002 werken we met veel passie voor ruim vijftig opdrachtgevers in de hospitality industrie en zakelijke dienstverlening. Bij diverse hotelketens, horecagroepen, bungalowparken, theaters, restaurants, conferentie- en evenementenlocaties, onderwijsinstellingen uitzendorganisaties hebben we met succes projecten uitgevoerd.

Partner Hands-On WTCH Mihaly Laszlo

Contact

WTCH

I m p r o v i n g p e r f o r m a n c e

WTCH werkt sinds de start in 2005 aan commercieel strategische projecten in retail, commerciële dienstverlening en services marketing. Opdrachtgevers hebben in samenwerking met WTCH structurele vernieuwing en verbeteringen van de bedrijfsvoering bereikt.

Mihaly Laszlo is commercieel, analytisch en creatief in hart en nieren. Dankzij opleidingen aan de Hotelschool Maastricht en de Erasmus Universiteit en zijn internationale managementervaring, is hij met zijn bedrijf WTCH partner in strategische vraagstukken. Kenmerkend is zijn scherpe analyse en doortastende aanpak. Oplossingen zijn effectief en helpen bedrijven te laten excelleren

Partner Hands On 2 Convince

Contact

Vincent van Danzig van 2Convince

Vincent van Dantzig was oprichter van het welbekende PR & Communicatie adviesbureau Van+Van.

Een aantal jaren geleden werd zijn bedrijf overgenomen en bleef hij nog enige tijd werkzaam bij de nieuwe eigenaar, reisorganisatie ATP. Onlangs startte Vincent weer met een eigen bureau: 2convince, powerful communication tools, met wederom als specialiteit PR en communicatie. Hij is goed ingevoerd in de wereld van travel & events en schrijft pakkende teksten.

Dienstverlening 2convince

  • Teksten schrijven voor websites
  • Teksten redigeren
  • Persberichten schrijven en distribueren (al vanaf EUR 495,00)
  • Flyers – Brochures – teksten en opmaak

2convince beschikt over zeer brede ervaring en kennis in het ontwikkelen en realiseren van zowel nationale als internationale evenementen en communicatieconcepten.

Of het nu gaat om een personeelsevenement, incentive of een productintroductie, wij maken het een bijzondere beleving en ervaring. Met oog voor detail en de vertaling van uw wensen wordt uw evenement door ons tot in perfectie uitgevoerd, op tijd en binnen het gestelde budget.

Onze klantenkring bestaat uit commerciële organisaties in onder andere automotive, ICT, finance en de non-profit sector.

Partner Hands On Davidse Hotel Consult

Contact

Davidse Hotel Consult

hotelcoach@zeelandnet.nl
T: +31(0)6 – 53270062
F: +31(0)111-462538
Kapelleweg 4a
4322 NH SCHARENDIJKE

Website Davids Hotel Consult

Davidse Hotel Consult

Davidse Hotel Consult is een onafhankelijk en zelfstandig landelijk opererend adviesbureau. De oprichter en adviseur is Olav Davidse BHA, die met zijn bedrijfseconomische achtergrond en jarenlange ervaring op marketing en financieel vlak zijn kennis ter beschikking stelt aan ondernemers in de hospitality industrie.

Onze core-business is ondernemers helpen met het formuleren en realiser en van ondernemingsdoelen binnen de gestelde termijnen. Wij komen met praktijkgerichte oplossingen, die onmiddellijk een rendementsverbetering tot gevolg hebben, waardoor de advieskosten binnen een jaar zijn terugverdiend.

DHC Hotelconsult is lid van de Orde van Organisatieadviseurs ( oOA ) en werkt nauw samen met een gelieerd accountantsbureau en een juridisch adviesbureau verbonden aan een advocatenmaatschap.

Partner Hands On Succesfully IT Haarlem

Contact

Successfully NL B.V.
Diakenhuisweg 27
2033 AP Haarlem
Algemeen: +31 (0)88 – 566 54 43
Servicedesk: +31 (0)88 – 566 54 50
E-mail: info@successfully.nl
Website: https://www.successfully.nl

Successfully IT Haarlem

Successfully: MÉÉR DAN ICT…

Eén centraal aanspreekpunt voor uw gehele automatisering
Klantgerichtheid en service zijn voor ons de sleutelwoorden voor succes, bij ons staat ú centraal. Successfully is dan ook een organisatie die zich karakteriseert door haar laagdrempeligheid en korte lijnen. Wij vullen de niche tussen de hardwareleverancier om de hoek, die niet de aanvullende diensten kan leveren waar u behoefte aan heeft, en de grote automatiseerders waar u als ondernemer een nummer bent en geen hoge prioriteit heeft. Successfully vormt voor u hèt single point of contact voor al uw ICT en WEB gerelateerde vraagstukken.

U heeft onze hoogste prioriteit
Wij onderscheiden ons van onze concurrent doordat wij alle gewenste expertise in eigen huis hebben. Onze gecertificeerde medewerkers op de helpdesk staan altijd voor u klaar om u te woord te staan, uw probleem te inventariseren en op te lossen. Desgewenst komen zij bij u op locatie om de storing te verhelpen. Dat wij alles in eigen beheer doen, betekent voor u als klant dat de overeengekomen Service Level Agreements (SLA) direct gekoppeld zijn aan onze eigen omgeving. Hierdoor kunt u er zeker van zijn dat uw incidenten onze hoogste prioriteit hebben.