Online marketing voor Hotel Post Plaza Leeuwarden Restaurant

Hotel Pre-Opening marketingplan Post Plaza Leeuwarden

Pre-opening brainstorm en marketingplan voor Hotel Post Plaza in Leeuwarden voor de opening in december 2008. Een concreet met actieplan is uitgewerkt tot opening waarin alles is meegenomen – van arrangementen tot pms, van email marketing tot prijsbeleid, van swot analyse tot SEO.

Begin 2014 werd het hotel overgenomen door Hoscom die oa een prachtige verbouwing hebben uitgevoerd van het restaurant (foto hieronder van het restaurant is van na de verbouwing)

Pre-opening Marketingplan

  • Sales en Marketing planning

  • OTA (Online Travel Agent) distributie

  • Website optimalisatie

  • Prijsbeleid en Yield Management

  • Marktsegmentatie en producten (vergaderarrangementen / weekendarrangementen)

  • Local marketing (B2B)

  • E-marketing setup systemen en database

  • Hotel drukwerk en brochures

  • Keuze en implementatie PMS reserveringssysteem

Periode

Hotel Pre-opening marketingplan en uitvoering: 2008

Online marketing voor Hotel Post Plaza Leeuwarden Restaurant
Online marketing voor Hotel Post Plaza Leeuwarden Restaurant