Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht

Hotel advies en consultant voor Hotel Figi Zeist

Hotel advies en consultancy voor Hotel & Theater Figi in Zeist van oktober 2015 tot augustus 2016. Marketingplan, prijsbeleid en Yield management, distributie kanalen 3rd party websites (OTA’s) optimaliseren, reviews en reputatie management verbeteren, nieuwe innovatieve producten ontwikkelen zoals Summer Cocktails & Bites, channel manager selectie, GDS selectie.

Het hotel was tot eind 2015 lid bij Worldhotels en had besloten hiermee te stoppen – daarom moeten channel management, GDS provider, online reserveringstool en email marketing vernieuwd worden.

Ook werd er eind 2015 een nieuwe WordPress Website gemaakt voor hotel Figi met mijn bedrijf WPW (https://wp-website-maken.nl)

Hotel advies en hotel consultant

  • Sales en Marketing planning

  • WordPress website maken (oplevering december 2015)

  • Website optimalisatie

  • Niche marketing en distributie optimalisatie

  • Foto sessie

  • Prijsbeleid en Yield management

  • Ontwikkeling nieuwe leisure producten

  • Theater online marketing (optimaliseren bezettingsgraad van bioscoop en theaterzalen)

  • Restaurant marketing – focus op feestdagen en bijzondere acties

  • Systeem selectie en implementatie: GDS – WordPress website – Channel Manager – E-mail marketing systeem

  • Optimaliseren vergadermarkt omzet middels betere distributie op online vergaderlocatie portalen.

Periode

2007 – 2010 – 2011

Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht
Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht
Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht
Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht
Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht
Hotel advies en consultancy voor Hotel Figi Zeist Utrecht